vineri, 2 aprilie 2010

postare furata [pop ego;x]

DEspre,E despre mine:
imi plac geamurile larg deschise
imi place lenjeria crem
imi plac oamenii care se tin de cuvant
detest ceasurile care nu merg
cel mai mult imi place sa zambesc
ma enervez greu iar cand o fac am tendintza sa lovesc
sunt inebunita dupa creme parfumate
iubesc mirosul de vanilie
nu pot trai fara muzica
detest persoanele care nu raspund ,care intazie ,sau pe care nu le pot intelege
imi plac oamenii ciudati,ii descopar asa greu
urasc sa dorm singura
mi`e frica de intuneric
inebunesc in spatii inchise
urasc crocodilii,pe bune
ce`l mai mult imi place cum zambeste fratemiu,ma calmeaza
urasc ca sunt persoane pe care le iubesc asa mult,si ele nu stiu
detest ca plac pe cineva,insa nu`i fac fatza
imi plac poeziile ,de aia le si scriu
imi pare rau ca am jignit oameni
urasc ca ma atashez asa repede de unele persoane
imi place ca stiu sa`mi controlez sentimentele
urasc moartea
nu`mi plac tziganii,fara sa fac discriminare,put :|
imi place sa stau in pat
urasc ca mereu am atat de multe de facut incat ma culc de draci
daca as da timpul inapoi as face aceleasi lucruri
daca traiesc 100 de ani,o sa rad de mn la maxim
daca o sa mor,o sa rad de voi ca aveti riduri ,eu si cu luci;x
imi plac oameni cu care rad mult
imi place sa ma alint ...pfff
imi place sa cant chair daca nu am voce deloc
nu`mi plac dulciurile
nu`mi place ciocolata deloc
imi place ca sunt eu,si ca zambesc cand ma vad in oglinda
mi`ar place sa pot sa schimb lumea
nu`mi place ca mi`a picat cu tronc cine nu trebuie:-<
imi plac oamenii care ma iubesc
imi place sa imi las o amprenta
imi place ca ma indragostesc si daca no alimentez imi trece a 2 zi
imi plac glumele
imi place sa fiu tinuta in brate
urasc sa`mi dau makeup`ul jos
imi place sa ma plimb cand e soare
imi place sa demonstrez ca vreau
imi place sa stalcesc nume;x
imi place ca in fiecare seara inainte de culcare imi aduc aminte momente frumoase din viata
imi place sa`mi amintesc cum il priveam intens
imi place sa`mi amintesc ochii lui disperati sa ma vada cand venea acasa
urasc cand suna ceasul dimineata
urasc ca`mi iut ochelarii de soare acasa si`mi curge rimelu
urasc cand imi curge sange din nas
iubesc pe mama mea:X mult
pfff iubesc si urasc prea multe
insa iubesc ziua de 3,4:D ca pleeeeeeeec ;x;x dance maraton here i come:X

....

3 comentarii: