duminică, 18 aprilie 2010

Exista zile cu,si luni fara

am lasat postarea asta goala vreo 2 zile.gandindu`ma la atatea lucruri,incat n`am gasit nici una s`o dezvolt.insa azi mi`a picat fisa,ca toate lucrurile se intampla cu un scop...sa fii fericit...din puctul meu de vedere...tot ce mi sa intamplat in ultimile luni si cum a avut cerul pe mn [e greu :)) cu toate ca pare de puff]...a fost pt ca trebuia azi sa fiu fericita,si sunt ....chiar e pe bune,dupa ploaie vine soare..si degeaba incerci sa schimbi persoana de langa tine,sa incerci s`o faci cum ai visa tu sa fie,pt ca n`o sa reusesti...si stii dc...pt ca persoana aia perfecta exista...si cand un om te face sa fii altfel...inseamna ca pana acum problema nu a fost la tine...
N`am crezut niciodata ca exista lucruri pe care le poti simti atat de intens de la niste nimicuri,avand in vedere ca m`am indragostit nebuneste,cu toate ca replica buna ar fi "ca m`am prins aiurea cu tine",suna mai dragutz si mai feminin aia cu indragostitul,niciodata perfectul in viata mea nu a atins cote mai maxime,si nu vb aici de aspect sau altele,doar ca intalnesti oameni pe care nu ai vrea sa`i schimbi pt nimic in lume.persoane care te fac sa fii fericita,sa razi
am cunoscut in viata mea putin oameni care m`au impresionat prin frumusete,nu numai trasaturi fizice,insa putini au fost cei care m`au facut sa simt acea implinire ,golul perfectiunii din suflet se umple,oameni care prin gesturi mici ca un masaj la umeri fara sa`ti stie numele ,ci doar sa fii o imprejurare,care te place dupa 3 secunde incat te roaga sa bei o cola ca sa mai ramai un pic,oameni care iti spun ca ai un ras asa frumos si niste dinti perfecti,oameni care iti spun ca fara sa`i dai prea mult,nu are nevoie de nimic in plus,oameni care rad cu tine si te tin de brat cand ai 48 de ore nedormite,care nu te lasa sa dormi ca sa`ti mai auda glasul un pic,oameni care sunt frumosi doar pt ca se uita atat de calm si dulce la tine,oameni defapt un singur om...asta e pt tine pt ca m`ai impresionat mai mult decat a facut`o cineva vreodata,fara sa fiu ipocrita...si fara sa primesc nimic vreodata,m`ai facut sa nu`mi pierd zambetul de pe buze deocamndata...iar asta e o multumire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu