marți, 6 aprilie 2010

franturi[filme scurte]

trecut:rena.mood.love.hug.friendship.te iubesc maciulie.alifie.pune mainile dupa cap.hai la somn.mai zi`mi odata numele.doarmeai frumos dimineata.te iubesc proast`o.acuma inchid si vin.ce stai langa mine,suna bine,nu te mai uita asa,ma enervezi,te`ai trezit,ce papam.vine tot fumul in camera,esti om dulce,te iubesc,n`am mai facut dragoste niciodata pana acum,imi vine sa plang ca nu ne intelegem,ba nu eu te iubesc mai mult,dc nu ne putem iubi,vreau turcoaz in living,vezi ca ai var pe fata,nu m`ai impinge parchetul ca`mi rupi pielea,da`te de la calculator,da mai incet,hai in pat ca nu pot sa adorm fara tine,nu ai voie sa fumezi in camera,ai voie doar 5 tzigari,promite`mi ca ma iei de nevasta,facem un copil frmos ca tine,nu mai fi nervos uite iepurasul =:B.zambeste .bi bi bine dragu de tine.te iubesc ca esti bou .scot tot si arunc,plec nu zici nimic.dc nu inchizi niciodata de la buton.ci`s cu pijamalele astea maaai rushini.am plecat.nu mai plange.vine fratemiu acuma.

prezent:secret

viitor.pauza

Un comentariu: