marți, 9 martie 2010

stuff


Mereu am pus pe blog piese,promovari si altele,cu toate ca m`ai mereu am avut inspiratie chair daca am vrut chiar daca nu ,am ales sa tac,si sa postez doar chestii subtile cu subinteles,insa de acum vreau sa`l fac un blog adevarat,pt ca prostiile mediatizate deja le gasiti ,si as prefera pt ca nu am nici un talent,nu stiu sa cant sa dansez sau altele,aleg sa`mi impartasesc gandurile
Azi am stat cam toata ziua si m`am gandit la greselile pe care le faci si nu ai remuscari,sau la greselile pe care le faci,la care ai remushcari dar nu recunosti.
Toti suntem oameni ,toti gresim,si daca nu recunoastem folosim alte chestii ca sa ne scoatem,gen noi femeile rar dam cartile pe fatza si atunci o facem intr`un mod pisicos incat suntem demne de mila si de iertare.e doar una dintre metode,dar in rest nu ...sustinem mereu ca avem dreptate chiar daca in subconstient stim ca mintim cu inversunare.
Insa ,odata facuta gafa e greu sa ridici fruntea si mi`am dat seama ca asa o chestie nu e tocmai una benefica,nu e deloc indicat sa ripostezi sa te aperi de adevar sa tzipi sa injuri sa treci la alt subiect mai sensibil pt persoana din fazta ta,ca sa se uite adevaratul motiv al discutie
Nu e bine pt ca treburile astea dor,cuvintele dor si no sa existe niciodata cale sa le poti retrage,poate no sa mai existe ocazia sa recunosti ce ai gresit,poate no sa mai existe ocazia sa te pisicesti ,si atunci toate se naruie,toate cad,nici o solutie odata buna no sa mai merga,si totul pica
Insa pt ca vb din propria experienta,chair daca mereu e tarziu sa`ti dai seama ,eu cred ca cel mai important e s`o faci,sa vezi unde ai gresit,sa zici in gand replicile care ar fi fost poate rusinoase dar frumoase,si sa te gandesti cum ar fi fost viata ta,sau atmosfera din jurul tau,daca ai fi fost sincera,si daca ai fi ascultat cu atentie unele lucruri macar o secunda,pt ca mereu in viata ti se va plati cu aceasi moneda,chiar daca esti fata si tinzi sa minti si cand respiri,uita`te atent la cel din fatza ta,pt ca e posibil sa fie ultima privire a lui dedicata tie ...

2 comentarii:

  1. Mai lucreaza la gramatica. Pui prea multe virgule,incepi cu litere mici dupa punct. E un blog de mess sau un blog care sa-l citeasca si cei maturi...pentru ca "no" sa ai "succesuri" cu el. Peace!

    RăspundețiȘtergere