miercuri, 20 ianuarie 2010

urasc/iubesc

urasc: oamenii care lovesc animalele,oamenii rau intentionati,curvele,tziganii,prieteni falsi,moartea,urasc sa-mi fie dor de persoane care nu ma sunt printre noi,urasc sa ma gandesc la gandul ca viata e o vacanta alaturi de cei dragi,si ca moartea e defapt existenta,urasc barfitorii
urasc timpul,holurile fara becuri,intunericul,muzica tare,zdremtzele bete prin cluburi,tzaranii care iti ofera sucuri,gaborii care nu`ti dau permisul
frigul,parfumurile tari,dezordinea,faptul ca trebuie s`o transform in ordine
ca n`am bani cand am nevoie,ca trebuie sa apelez neincetat la parinti,gen "te iubesc,trebuie sa plec out:D",scaunele incomode,prietenele care m`au lasat pt o pereche de pantofi,prietena care ma abandonat fara motiv,sau gen ca i`am limitat orizonturileurasc Romania,e mizerie oamenii cu valoare,care merita toata faima din lume,si nu o au,calciul de pe peretii oamenilor saraci,dar bogati intelectul,crocodilii[fobie],berea,snobismul....

Iubesc:cel mai mult imi iubesc iubitulmama,tata,fratemiu,persoanele apropiate,animalele:">,blogurile,sa stau in pat,viatza,ca ma pot inca bucura de ea,curatenia,rozul ,turcoazul si griul,persoanele fine,cu mult bun simt,discutiile interminabile ,sa vorbesc,hip-hopul[si nu cel comercial],dnb,o pasiune mai vechie,hainele frumoase,sa ma alint,sa rad mult,poeziile,oamenii cu talent,aerul de dimineatza,sa fiu ironica cu cine merita:|iubesc manusile,tzin asa de cald,sucul de rodie,sa visez ...si multe altele

tu ce urasti,iubesti?

2 comentarii:

  1. eu te iubesc pe tine
    eu iubesc viata
    eu iubesc sa iubesc
    eu iubesc multe din lucrurile care le iubesti si tu

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc tot ce ai scris tu aici pentru ca unele lucruri mentionate mi se potrivesc si mie...frumos blog:-*

    RăspundețiȘtergere